zondag 6 november 2011

Applicatie voorbeeld klaar! Is dit geen leukerd?

Ik heb tijdens dit Allerheiligen verlof verschillende dingen kunnen voorbereiden en deels afgewerkt. Nu kunnen jullie eindelijk in kleur de lesjes applicatie zien van 10/11 en 1/12. Natuurlijk zijn jullie vrij en kunnen jullie ook aan eigen werk appliqueren zoals gewoonlijk. Maar voor wie er ook verliefd is op de Kerstman in zijn Kerstbal zoals ik kom maar af!
Ik heb daarnet nog iets bijgeleerd op computergebied, vandaar mijn 'Kerst- collage'
Op de foto zijn trouwens ook onze Kerstboompjes te zien die jullie kunnen komen knutselen op 9/11 .
De kleine boompjes zijn het werk van Magda, die is al klaar voor de Kerst!
Nog een gezellige zondag avond en we starten terug met onze lesjes handwerk op dinsdag a.s.
groetjes Carine.

Sonja is vandaag de ganse dag in de weer geweest om de winkel in Kerstsfeer te brengen. Volgende week maak ik foto's en dan kan iedereen een beetje meegenieten.

1 opmerking:

  1. piep
    dag vlek

    hela al collages maken, goed zo!

    mooi werk hoor!

    jij vlijtige juf he

    een hele dikke knuffel

    mieke

    BeantwoordenVerwijderen