vrijdag 9 maart 2012

Ricky Tims

Hallo iedereen,
Ik heb vandaag een heel interessante dag beleefd! Sonja kreeg van een stoffenleveranciers de uitnodiging om twee lezingen bij te wonen van Ricky Tims. Ik had al heel lang zijn boek in mijn kast liggen van zijn convergence quilts maar echter nog nooit zelf geprobeerd. En natuurlijk was ik geïnteresseerd ?Gebeld of er nog plaats was?
Ricky Tims is gekozen tot de 30 beste quilters ter wereld. Hij staat bekend om zijn enthousiaste en meeslepende manier van vertellen die ook door iemand met minder kennis van de Engelse taal goed te begrijpen is.
's Morgens ging het over quilten met de machine, tips en trucs...
In de namiddag over zijn convergence quilts en de caveman style.
Ik heb er van genoten en probeer nu natuurlijk enkele voorbeelden uit te werken om er een workshop in te verzinnen.wordt vervolgd!

Zie me glunderen met de quiltman with his cowboy head!
Ik vertel er alles over tijdens de volgende bee!
Fijn weekend!
Carine

2 opmerkingen:

  1. piep

    wauw juf ik ben beniewd naar je verhalen,
    had gelezen dat hij kwam.

    Bom deel 2 krijgt al een mooi uitzicht,
    tot woensdag

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai Carine ,
    kan goed geloven dat het een leerzame dag was ben ook benieuwd naar wat je gaat voorbereiden voor ons !!

    Irene B

    BeantwoordenVerwijderen