vrijdag 6 april 2012

Vrolijk Pasen!

Kijk eens hoe mooi het in mijn straatje is! Zo zou het moeten blijven hé? nu de bomen in bloei staan.
en van de andere kant gezien;
Ik reed vandaag naar mijn maandelijks vriendinnen bijeenkomstje the three needles. Mieke woont in Berendrecht en toen we naar daar reden werden we verrast door duizenden tulpen. Ik ben zelfs gestopt om een foto te nemen zodat ik het jullie kon laten zien.
Iedere rond punt, overal in het ganse dorp staan momenteel tulpen te bloeien. Mooi om te zien!


Mijn twee vriendinnen zijn alletwee gek van poezen, en Veerle maakt een mooie poezenquilt met de nieuwe stofjes van Naald en draad, herken je ze?

Lief quiltje wordt het niet?
wordt vervolgd...

Aan iedereen Vrolijk Paasfeest en pas op voor vallende eieren...
Vlek Carine

2 opmerkingen:

  1. Een tulpenpracht!!!!!!
    Ondertussen staan de hoofdjes er ook op en ga ik vandaag proberen om de snorharen en oogjes ook te doen :) Dat wordt idd nog vervolgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mooi hè de bomen in bloei en de tulpen ook al zo prachtig die poezenquilt echt geweldig.

    Groetjes,
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen