woensdag 25 juli 2012

Knopen en lintjes

Mijn wandeling in Delft ging verder en ineens zagen we een winkeltje met lintjes en knopen, maar  hoeveel knopen er waren???

Zoiets heb ik al een paar keer gezien in Nederland, compleet volgestouwd met knopen en lintjes, hoe zot is dat?

Een beetje verder kwamen we langs een dierenwinkel, Mijn man kreeg in den tijd toen hij 6 jaar was een landschildpad van de vogeltjesmarkt van zijn oom.
Toen wij trouwden is Suske mee verhuisd naar waar wij nu wonen, Suske de schildpad at heel graag bananen, tomaten, sla en crosste mijn peloese rond. Zo traag als een schildpad... je kon ze niet bijbenen.
Maar helaas op een ijzige heel koude winter is ze niet meer uit haar winterslaap terug boven water gekomen.
Wij vonden dat heel spijtig ze was het teken dat de winter voorbij was.

In de dierenwinkel zagen we twee heel schattige schildpadjes, ik was er op slag verliefd op. Ik vroeg de prijs, maar kreeg er op slag bij te horen dat dit geen gewone schildpadjes waren, ze worden wel 80 kg  groot.
En ze eten heel veel. Oei, dat zag ik dan weer niet zitten, jammer hé zo schattig wordt dat een beestje van 80 kg?

Of ga ik voor deze?

groetjes Carine en geniet van het mooie weer!

1 opmerking:

  1. piep, wouw als je daar je keuze niet vindt?
    super zo n winkeltje

    knuf en genieten doen we hoor meid

    mieke

    BeantwoordenVerwijderen