maandag 2 september 2013

Het nieuwe schooljaar is gestart.

Tijd om een nieuw quiltje aan onze kalender toe te voegen, en zoals je ziet is Sara er ook helemaal klaar voor. Oeps, foto vergeten te maken, maar als je schoolSara wil zien ga dan even naar naald en draad.( Ik zie schoolSara staan op de onderste foto, ze hangt aan de schoorsteen. het linker quiltje)
 Sara augustus hadden jullie nog tegoed,en die heb ik gelukkig wel in foto.  ( want toen marcheerde mijn blogje niet weet je nog.)
Ondertussen ben ik veranderd naar google chrome.
 Eens zien wat dat doet.

Ik kan jullie een mooie stapel stoffen laten zien, om te watertanden. en zoals Veerle zegt, stofjes om te koesteren, te bekijken en te aaien, en die ruiken ook naar nieuw...en om zo overal mee naar toe te sleuren en dan toch weer net één stofje tekort te komen.
Oh als we blij kunnen zijn met een nieuw stofje... waarom niet?


Binnenkort gaan de lessen weer van start, de cursuslijsten worden al uitgedeeld in de winkel. Vergeet niet een stoeltje te reserveren in de winkel en op tijd in te schrijven!
Groetjes Carine tot dan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten