woensdag 16 april 2014

Lieselotje

Lieselotje is toe aan een nieuwe facelift. Het was de pop van mijn buurvrouw Lea en ik heb ze geadopteerd.
De handjes en voetjes en het hoofdje zijn echt Lieselotje gebleven en al de rest is vernieuwd...
Wat vinden jullie ervan?
Eerst helemaal ontmantelen...









En stofjes van bij Sonja gekozen... en voila sé, hier is ze dan helemaal in het nieuw...
Zelfs haar haartjes zijn veranderd en nu heeft ze ook een mutsje en een nieuw schortje.

Veel groetjes Carine,

Ik heb precies last met mijn blog, bij mij komt er een vervelend kadertje en mijn zijranden zijn verdwenen...?
Kan er iemand goeie raad bezorgen?

5 opmerkingen:

  1. Hallo Carine,

    wat een nieuwe coupe en nieuwe kleren al kan doen met een mens euh pop! Een heel mooi Lieselotje is het nu! Goed gedaan!!!

    Groetjes,

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep, mooi hoor zus die leuke adoptiepop van je, geweldig kapsel en een mooi schortje.
    Wat is dat met je blog?
    zal er "even" naar kijken ....

    knufje Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanaf nu kunnen we bij jou terecht voor een make-over!!! :) x linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kei mooi,je bent echt een super jufen poppenkleedjes dokteres

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je nieuwe look van je blog is ook niet lelijk maar anders!!!!

    BeantwoordenVerwijderen