vrijdag 13 oktober 2017

File? Boro en heksen...

Gisteren... wat was dit? Meer dan een uur voor nog geen 7 km? 
Dan sta je centrum Brasschaat wil je de Bredabaan naar links en twee keer moet je blijven staan omdat het ook daar zoooo druk is. Ik krijg het ervan dat mensen door rood licht rijden en zo het kruispunt blokkeren! Grrr 

Trouwens gelijk wanneer je hier de ring moet nemen is het ook van dat. Stilstaan op ieder uur van de dag. 
Verleden week zondag ook al, rijden we de ring op en er is op drie plaatsen een accident gebeurd. Gelukkig voor ons was het deze keer in de andere richting. 
Ik mocht er mijn rode quilt gaan ophalen. Mijne Caron had ik uitgeleend aan de Vlaamse quiltvereniging. Deze hadden een jubileum tentoonstelling vanwege hun 25 jarig bestaan. Het was een zeer verzorgde tentoonstelling. Ik was aangenaam verrast toen ik de grote ruimte boven binnenkwam. 
Katrien Pattyn had me al een pluim gestuurd en ik kreeg heel veel goede commentaren.
Mijn quilt is de rechtse .


Dank aan het bestuur voor de goede zorgen!

Zo wat is er de laatste tijd zowat van mooie werkjes de revue gepasseerd?

We zijn aan de Boro gegaan... hier een paar voorbeeldjes.

 



In deze worden enkele kantjes verwerkt van de mama. 



Wordt dus vervolgt.... in de namiddag zijn we aan de verschillende borduursteken gestart...



De kerstcollectie was er heel vroeg bij en 
Deze hele lieve vogeltjes en waren heel geliefd... 

Deze is van Patricia... 
Nog een beetje groter? Van Linda deze... 


Tijd voor herfstideetjes, hier nog in de rijgdraadjes...


En deze week klaar! Een kussentje van Lief... 

 En deze week was het heksensabbat.... wat een leuke workshop was het. Sjieke heksen beladen met kant en oude heksen, lieve heksen en heksen met een scheur in hun hoed.... ? 





Fijn weekend !
Groetjes Carine. 












4 opmerkingen:

  1. Piep
    Files... de wereld slipt dicht...

    Mooie werkjes weeral zus
    Fijn weekend
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carine, hopelijk herneem je de les Boro nog eens in het voorjaar. Ziet er mij interessant uit en euh .... heb ook nog massa's kantjes om er in te verwerken. Die kerstlopers zijn ook prachtig. Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je quilt hing heel mooi op de tentoonstelling!
    De kerststofjes heb ik ook- een heel leuk idee om er zo'n loper van te maken! Heel mooi uitgewerkt! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de quilt is zowizo mooi!heeft op onze kerstbrunch ook al eens mogen pronken!halloween griezelig...maar met deze lieve en mooie heksen iets minder erg!weeral hele mooie werkjes van zowel de cursisten als van onze juf!proficiat!!!sonja naald en draad

    BeantwoordenVerwijderen