vrijdag 30 september 2011

Agenda's 2012 van DMC zijn aangekomen!

De leuke agenda's vol met kruissteekpatronen zijn aangekomen in de winkel. Een collectersitem voor de kruissteekliefhebster.
Weet je nog? de agenda van dit jaar staat vol met leuke handwerk tafereeltjes, en ik vind hem te mooi om er iets in te schrijven.

Het thema van 2012 is Gourmandises!
en dit keer is het voor de keukenprinsessen onder ons.
taartjes, lekkere dingen, van pollepels naar potten en allerhande keukengerei.

Voor de haakliefhebsters is er ook een leuk boek binnen met leuke hebbedingetjes om zelf te maken.
Het onderste boek is een leuk borduurboek met als thema hartjes. En er staan leuke patroontjes in om uit te werken in vilt, die je in de kerstboom kan hangen.
groetjes Carine

2 opmerkingen:

  1. piep, mmmmm die agenda.......die zou ik wel willen koesteren...ai, ai mijn portemonnee....
    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Gourmandises gaat niet veilig zijn voor mij, denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen