vrijdag 14 oktober 2011

Haast en spoed, zelden goed! Probeer misschien eens een paard...?

Lieve lezers van mijn blog. Ja, het is me ook overkomen... Maandag morgen ben ik door mijn eigen schuld gevallen met mijn fiets. Snel met de fiets effen chekken of er bij de dokter veel volk zat.Ik had wat oorpijn. Handtas aan het stuur, en blijven haken met mijn voet en pedaal in de schouderriem. Met alle gevolgen van dien. Ik kon mijn evenwicht onmogelijk houden en ben met volle snelheid ( 15 per uur) tegen de grond geschoven. Schoenen kapot, broek kapot, fiets kadul, bril kapot, ik zag geen fluit...
schaafwonden overal. Gelukkig waren er twee lieve dames die me geholpen hebben naar de dokter. Ik weet niet wie die lieve dames waren of zijn, daarom van hieruit Dankjewel mensen die spontaan mensen in  nood helpen!! ben nog nooit zo snel bij de dokter binnengeraakt.
Elke dag zoals dat gaat met vallen, kreeg ik ergens anders pijn bij, ribben, schouder. Woensdag begon mijn nek. Daar vreesde ik het meeste voor.  Ben vandaag naar mijn dokteres gereden (met de fiets)en het lijkt een op whiplash zijdelings.
De schaafwonden zien er heel goed uit. Maandag mogen de plakkers eraf aan mijn oog.
Daarom, zijn er deze week geen handwerklessen geweest. Spijtig!
Bedankt voor de telefoontjes van meeleven, bedankt voor de leuke kaartjes !
Magda stelt voor dat ik in de plaats van de fiets eens een paard probeer....?

tot volgende week dan zijn er terug lessen hoor!
vlek ( veel liefs en kusjes)
Carine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten