zondag 15 januari 2012

Kerstboom opgeruimd!

Vandaag heb ik met pijn in het hart mijn Kerstboom opgeruimd. Gisteren hebben de petekindjes nog hun nieuwjaarsbrief komen voorlezen en dat kan toch niet zonder kerstboom, niet? De Jorre begint met zijn brief voor te lezen en maakt al in de eerste zin een grote fout, hij zegt; Lieve meter en nonkel Rudi, Moet je weten dat dat de broer is van mijn man. Wij schieten natuurlijk uit ons kram en daarbij zegt de 8,5 jarige, Grapje, ik wou effentjes weten of iedereen wel oplet!

En hij begint opnieuw;
Lieve meter en nonkel Ronny,
Kiekeboe! Kiekeboe!
't Oude jaar doet zijn oogjes toe.
't Nieuwe jaar is weer daar.
En jouw kindje staat klaar.
Om je net als grote mensen.
Heel veel liefs te wensen.
Kusjes krijg je er ook nog bij.
Vind je dat niet lief van mij.
Maar eerst roep ik luid en klaar:
Veel geluk in het nieuwe jaar!
uw petekind Jorre.

Schattig niet? Maar we hebben hem ook gefopt, Toevallig hadden we een clown neusje en een plastiken hoedje en strik voor hem in een fop cadeautje gestopt. Poets wederom poets.
Kerstboom weg...
Het jaar kan nu echt starten,
Nu nog eventjes spannend tijdens de maand januari, dikke duim voor al de studenten die  bezig zijn met hun examens. Veel succes! en goed studeren hé!
groetjes  Carine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten