maandag 23 januari 2012

Lente breiboeken, de laatste van Tilda nu in het Nederlands en een leuk kruissteek boek



Bij het zien van de nieuwe breiboeken krijg ik altijd zoiets van die trui wil ik ook. Veel kleur in de voorjaarsmode, dat kan ik alvast verklappen.
En wat de brei steken betreft, Ik zie veel luchtige modellen met grote gaten , dus dikke priemen, dat gaat lekker snel vooruit!




Tilda's dreams zijn vertaald in het Nederlands en zie de leuke stoffen ernaast. Die zijn zo leuk...






Het boek aan de linkerkant staat vol met leuke zaken, het is ingedeeld in verschillende hoofdstukken:
de tuin, aan tafel, huislinnen enz. Het hoofdstuk tuin daarin zie een quiltje voor in de hangmat.
Daar heb ik nog nooit aan gedacht sé wij hebben een hangmat! allé weeral een nieuw idee.

Het boek aan de rechterkant is een must have voor de kruissteek liefhebster...
Rep u naar naald en draad, en reserveer snel uw boek naar keuze.
We hebben er wel wat hoor maar op is op!

fijne week groetjes Carine

1 opmerking:

  1. Dag Carine, mooie boeken. de achtergrond is ook mooi. Bij mij lukt het ook niet altijd goed om mijn achtergrond te veranderen, maar dan blijf ik maar door doen en soms lukt het maar ook dikwijls niet. Blijven uit proberen is de boodschap!! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen