zondag 17 juni 2012

Het was een succes onze eerste quip-day!

De morgen begon... kwakkel weer het gaat regenen...
Wat nu?
Eerst langs Naald en draad rijden om de koffie op te halen en de tassen.
Afficheke afprinten om aan de boom te hangen om bekend te maken waar wij zitten.

Dat was het plan. Oei  wekelijkse markt te Schoten, ik kan mijn normale route niet rijden. Dan maar een andere weg gekozen. Gelukkig was ik op tijd.

Twee collega quiltsers met sterke mannen tegengekomen die mij goed geholpen hebben om de tafels klaar te zetten.

We hadden ruimte zat en iedereen had een mooi plekje gevonden.
Er werd kennisgemaakt tussen de quiltsters van de verschillende groepen en iedereen haalde zo nu en dan een mooie quilt naar boven De show en tell kon starten. We zaten in de ridderzaal en op het podium had iedereen
wel iets uitgestald.

Op het terras was het toch maar frisjes geweest alhoewel het de bedoeling was om buiten te zitten en te kunnen genieten van het mooie park. De wind zou onze lapjes weggeblazen hebben dacht ik.
Op een wip en een gauw was het middag en nog veel sneller was het tijd om terug naar huis te gaan.




En hier showt Nancy haar mooie hartjes quilt. Einde van het quilten is in zicht,  nog eventjes en hij is klaar!
Aan iedereen bedankt voor de leuke dag, Tof dat iedereen meehielp om de tafels terug op te ruimen.
Het was fijn dat jullie er bij waren.

In een hoekje van de zaal had een duif haar nest gemaakt tussen de bloembak en het raam. Toen ik er aankwam met mijn foto toestel ging mama duif net vliegen om lekkere hapjes te halen voor kleine vederloze jonkie.
Nog eventjes en dan kan ze uitvliegen. Wij zullen het wel niet meemaken.
fijne zondag!
Carine

4 opmerkingen:

  1. Ik had het niet willen missen! Het was een erg leuke dag en ik hoop dat we het volgend jaar nog een keertje overdoen. Bedankt voor je patroontje Carine, en bedankt Sonja voor het leuke stofje xxx
    Fijne zondag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep

    blij dat jullie zo genoten hebben, had graag van de partij geweest maar mijn lijf besliste van thuis te blijven.
    Hoop volgend jaar erbij te zijn, want ziet er super gezellig uit

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben blij dat ik een bezoekje gebracht heb aan deze deze vlijtige dames, zo heb ik leuke handwerkjes gezien en nog een dikke proficiat aan alle deelnemers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet heel leuk geweest zijn !spijtig dat ik er niet bij was!

    BeantwoordenVerwijderen