donderdag 21 maart 2013

Theemuts en Gusta

Kijk eens  wie we daar hebben: Gusta is een poppetje uit een Tilda boek en het staat heerlijk te leunen tegen het leuke tasje van Inge.
En dan hier nog twee theemutsen, een theemuts kip met kleine eierdopjes van Eva. Op de kip komt volgende tekst in stitchery; Het draadje hangt alvast klaar. I like an eike in the morning en aan de andere kant staat; you like a tikke eike too. Een theemuts theepot. eigen creatie van Regine met aan de onderkant een mooie bijpassende kant. Laat het gezellige theemomentjes worden dames, want het wordt weer kouder volgende week!
fijn weekend groetjes Carine

2 opmerkingen:

  1. Ik blijf die theemuts zooooo mooi vinden! Ik wil die al jaren maken....
    Nog even en dan is mijn interim afgelopen. En dan kom ik terug naar de les! Eindelijk terug tijd om te quilten! :) groetjes, linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alles "zien" ontstaan :) Het zag er allemaal prachtig uit. Toch twee totaal verschillende theemutsen, maar ik zou niet kunnen kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen