donderdag 4 april 2013

Ik ben goed bezig...

Ik ben goed bezig met mijn bom van verleden jaar. Ik heb wel een beetje hulp gekregen van Rosa.
En nu ben ik zelf bezig met de vriendschapssterrren aan elkaar te naaien. Gewikt en gewogen, de kleuren aaneen laten passen was een hele klus. Bedankt aan de donderdag ploeg die mee keken naar een goede samenstelling.

Het middenstuk is ook al pas geknipt en dus klaar om de randen er aan te naaien.

Daarnaast kreeg ik een opdrachtje van Sonja, een pakketje van Rinske Stevens compleet met stofjes en patroontjes. Het wordt een leuke hartjeskrans.
Later meer hierover.

Ondertussen probeer ik mijn huis een beetje op te ruimen en zowat dingen te doen die er in een normale week overschieten.
En er liggen natuurlijk veel projectjes  te wachten...voor de thuisblijvers, laat het koude weer niet aan het hartje komen hé! Je moet maar denken dan hoeven we nog niet in den hof te werken en kunnen we ons hobby doen.
groetjes Carine

6 opmerkingen:

  1. piep

    leuk vlekje

    je sterren aan de BOM , zal,mooi zijn

    en de hartjequilt is ook leuk, zag hem al eens passeren op het web

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die hartjeskrans heeft mijn hart gestolen :) maar jouw randen zijn ook BEELDIG. Ik wacht in spanning af op het resultaat!!! X Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Carine,

    je vriendschapssterren zien er heel mooi uit!

    Ook die hartjeskrans is heel mooi... ben benieuwd om hem in 'echt" te zien.

    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Carine,

    je vriendschapssterren zien er heel mooi uit!

    Ook die hartjeskrans is heel mooi... ben benieuwd om hem in 'echt" te zien.

    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik Rosa ook ga inschakelen ;) Hoe slim! Het wordt erg mooi maar ik ben erg benieuwd naar die hartjeskrans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal zo mooi maar veel te weining tijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen