donderdag 15 augustus 2013

Esther Aliu bom

Love Entwined 1790 Mariage Coverlet is een interpretatie van een historische quilt daterend in de tijd 1790.
Willen jullie er meer over te weten komen, klik dan op de button hiernaast in de rechterkant. Ik ben in ieder geval heel enthousiast wat betreft het middenstuk met het Marinercompas. Wil je aan het patroon geraken dan moet je het via de procedure doen van de ontwerpster en dan krijg je de patronen thuis in je eigen computer en kan je ze afprinten. Veel succes, begin maar wat stofjes te verzamelen...
Voor gevorderden en véél applicatie!
Op verschillende blogs zie je quiltsters die eraan bezig zijn en kan je inspiratie uithalen om je eigen kleurenpallet te kiezen.Véél werk in ieder geval maar ik vind hem prachtig.
Heb ik jullie kunnen warm maken? Ben je benieuwd? Ga dan maar eens kijken!
Veel groetjes Carine

3 opmerkingen:

  1. Hallo Carine,

    Dit is werkelijk heel mooi. Alleen al die hartjes... ik ben dol op hartjes en vooral als ze een aparte vorm hebben:)(dit tot grote verbazing van mijn DH)
    Voorlopig hou ik me bij eenvoudige patronen en laat het echte werk aan de gevorderden:)
    Groetjes en tot de rug-mug-dag!

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep,,yes juffie....k vind hem prachtig en kan zo mijn appliquick tools gebruiken....maar de vraag is....ga ik dit aankunnen??? want gevorderd...nee hoor nog lang niet....

    maar kijk er naar uit, ...
    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen