zondag 15 december 2013

nog gauw iets komen knutselen voor kerst!

Verleden jaar kocht ik in de grote plantenzaak in de buurt Meneertje sneeuwbal! Maar dit jaar vond ik inspiratie via ons Vanessa voor de kenners... een Mevrouwtje voor Meneer sneeuwbal.

Ik stel jullie voor, Meneer en Mevrouw sneeuwbal! hang ze in de boom of doe zoals ik op een vaasje zetten.
Voor wie wil, deze week in de lessen zal ik jullie laten zien hoe jezelf deze meneer en mevrouw kunt maken.
Neem alvast naaimachine mee, pandavulling, leuke stofjes te vinden bij Sonja.

Groetjes Carine

En kijk eens wie een ufo heeft afgewerkt?


Ons Rose - Mary heeft haar patchworktas af, nu kan alles ineens mee sé lat mat cutter enz...

6 opmerkingen:

  1. Hallo Carine,

    wat een leuke sneeuwman en sneeuwvrouw!!!.
    van de patchworktas ben ik helemaal weg.... zo mooi en lekker groot!!!
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep, oh ze zijn zo mooi, ik begin er woensdag aan.

    en die tas, om te snoepen, oh nee om mee gaan te naaien :)


    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep, oh ze zijn zo mooi, ik begin er woensdag aan.

    en die tas, om te snoepen, oh nee om mee gaan te naaien :)


    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel schattig koppeltje maar dit jaar begin ik geen nieuwe projecten meer.
    Rose Mary jouw tas is prachtig. Nu moet je ook nog enkele breitassen maken zeker?
    Prettige feestdagenvoor iedereen, veel geluk,liefde maar vooral een goede gezondheid.
    Voorspoedig 2014!!!
    Groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Koppeltje heb ik gisterenavond van dichtbij gezien. Heel leuk maar nog even mee wachten. Eerst nog zoveel andere interessante dingen van mijn 'to do-lijstje' maken. Rose Mary, proficiat met je geweldige tas. Ik heb die nog niet helemaal afgewerkt gezien. Misschien nog eens meebrengen op de e.v. les op 14 jan.? Met zulk resultaat mag je beslist een paar keer 'stoefen'.... breng je dan ook je mappenkaft(en) even mee voor mij? dbv. Prettige feesten en 'n creatief inspiratievol 2014. Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan! Ik ben al blij als ik een sjaal kan breien! Fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen