woensdag 26 februari 2014

Nieuwe etalage, laatste nieuwe boeken quiltmania

Quiltmania stuurde hun nieuwste boeken door voor wie ze verzamelt..., Australische ontwerpsters in de kijker. en het laatste boek van Reiko Katho, voor wie had hem besteld?



nieuwe Rico boekje, leuke houten klosjes, en mooi lint voor ons naailiefhebsters.



Maria is aan de haak en brei geslagen... niet een maar twee van elk is dat niet vlijtig?

leuk hé?

En er is een nieuwe etalage, al een week maar ik dacht nu pas aan een foto nemen.


 Dit is de Vanessa van Miranda.

Vanessa in de kijker binnenkort staat ze weer op het programma, tijd om deze pop te knutselen.



Ziezo ik begin er weer in te komen... bloggen FBooken heb teveel job man.
En hoe zit het met reageren? toch nog eens een oproepje doen?
Hoeveel naaldjes zitten er in jullie speldenkussen? ga je voor meer dan 97? Bij Linda zaten er  niet 96 maar 97 naaldjes in haar peer! Komt dat tegen...
 (chance dat het niet een pruim was.)
groetjes Carine

7 opmerkingen:

  1. Hopelijk zijn al die mooie boeken tegen morgen nog niet weg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep

    oh mooie boek zo verleidelijk, en Vanessa is helemaal toppie
    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep o ja, speldenkussen, 8stuks, vingerspeldenkussen....4...
    niet mis, geld gespaard....voor een lapje misschien:) knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carine, we hadden er twee wedstrijden van kunnen maken. Dan had ik deze gewonnen!!!! :) Of de anderen moeten laten raden hoeveel er wel niet in mijn peer zaten.... dikke x en had spijt dat ik niet op in bee was vandaag xlinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Carine
    Heb ook eens in mijn speldenkussentje genepen. Zit nu te typen met sparadrap aan 3 vingers....ha ha. Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen