zaterdag 27 september 2014

Een poezenquilt voor Marie...

Jaren geleden waren we in Key West met de familie. Op een avond wandelden we op de pier. Een man deed een
wel heel speciale act: hij deed kunstjes met katten! Dat is op zich wel verwonderlijk want een kat doet toch haar eigen zin he. Wel, zijn katten deden echt kunstjes.
Een van de acts die ik nog voor me zie is een kat die door een brandende hoepel sprong. Hij noemde zichzelf ‘Catman’. Wij zeiden toen tegen Marie jij bent een echte catgirl.




Zij is altijd zot geweest van katten.
In de school kwamen ze eens vragen aan mij:‘Juf Linda,Marie zegt dat ze vroeger een kat was. Is dat waar?’  En toen we bij vrienden op bezoek waren, vonden we haar plotseling niet meer. Ze lag in de poezenmand!
Haar kleren VOL met kattenhaar! Krijg dat er maar eens uit! En het grappige is dat zij met de poes die hier bij ons komt aan gewandeld, kunstjes oefent. En de poes doet gedwee wat haar wordt opgelegd!

X


Linda


Prachtig niet? Dit is een patroon van Lynette Anderson en met heel veel liefde gemaakt door Linda voor haar jongste dochter Marie.
Fijn weekend iedereen. 
Vandaag even naar Sonja gaan? Dag van de klant... Ziet er L E K K E R uit!
Carine





5 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan, dochterlief zal daar wel heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtexemplaar en wat een leuk verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep het is een prachtexemplaar, ik zag he live...schitterend, en Marie , ik ben ook een poezevrouwtje :)
    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik heb hem ook in 't echt gezien en ik vind hem prachtig!!! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon prachtig!!! Wat zijn er toch kunstenaars op de wereld. Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen