donderdag 30 oktober 2014

31 oktober Halloween

Beste bloglezers, en sympathisanten  morgen is het zover, onze tweede Halloween frutselparty wordt een feit. De winkel is alvast omgetoverd in een heuse herfst outfit, overal heksen, pompoenen...
Even een sfeerbeeld van de etalage...




en de pakketjes liggen klaar voor de Halloween frutsel avond, Doe je beste heksentenue aan en vanaf 18.00 u  ben je welkom, euh het is te zeggen wie ingeschreven is mag meedoen, De anderen mogen met plezier langs komen in de winkel, Want voor wie iets koopt tussen 16.00 u en 22.00 uur s'avonds
krijgt 20% korting op de voorraad uit de winkel.

Ik heb alvast mijn heksentenue bovengehaald en mijn patroontjes liggen klaar.



allé het is niet te geloven hé, Het begint hier al te spoken, mijn twee laatste foto"s staan op zijn kop !

Happy Halloween, de jenever staat al klaar!
Doei Carine en Sonja

4 opmerkingen:

  1. Hallo Sonja en Carine,

    wat een mooie etalage en heel leuke hebbedingetjes! Het wordt vast een hele griezelige avond. Veel plezier met zijn allen!
    Ik ben al benieuwd naar het verslagje van de avond.
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee.
    Veel plezier,jammer dat het zover is van bij ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee.
    Veel plezier,jammer dat het zover is van bij ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep hoop dat julliie genoten hebben knuf

    BeantwoordenVerwijderen