vrijdag 19 december 2014

Hallo hallo

Ik ben er even tussenuit, geen lessen meer dit jaar!
Het was weer schitterend, mooi dingen gemaakt, veel gerealiseerd, ik ben de hele avond al bezig met de foto's van mijn kaartje te halen en in mapjes te sorteren... bijna 2000 kaart is zo goed als vol! moet er dus dringend iets mee doen! Ik probeer er de mooiste te laten zien, maar ik beloof niets. Kerst is een beetje familie traditie lekker eten, (ahum helemaal om zeep die lijn ). en ik heb weer véééél plannen maar meestal komt er weer iets tussen. Genoeg gezeverd, voor ik vertrok donderdag zat Sonja zowat verzopen tussen de kartonnen dozen... er is heel wat binnen gekomen.
Dus nog snel een cadeautje nodig?
 breitassen,naaimandjes
 nieuwe patchworkstoffen,
 nog mooie tassen
 een hele collectie scharen en schaartjes, hebbedingen voor de verzamelaar!

 hele leuke speldenkussentjes
en dozen breiwol, en wat is me dat?
 e wel dat is één van die sierspelden die op een vorig blogje nog ingepakt zaten,zo zie je het beter hé
OK blogje vol slaaplekker tot de volgende...
Carine

2 opmerkingen:

  1. Hallo Carine!
    Veel mooie hebbedingetjes! Van de nieuwe patchworkstofjes heb ik er al een paar:) Ik wens je een hele fijne vakantie... geniet ervan want de dagen vliegen voorbij! Tot volgend jaar, groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Piep leuk zus die mooie foto s en wat een leuke dingetjes allemaal in onze winkeheb fijne vakantie
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen