maandag 29 december 2014

Sneeuwballenquiltje

De stitchery van mijn sneeuwballenquiltje was al klaar van in september, mijn dochter had de kleintjes voor mij geborduurd. Het aan elkaar zetten lukte ook nog, maar het quilten werd uitgesteld. Nu of nooit, het middenstuk krijgt later wat meer... Bies aangestikt, tegen genaaid... Klaar voor deze sneeuwperiode.
Wat is sneeuw toch mooi! Als je er niet door moet natuurlijk, 
 Voederhuisje alvast gevuld met graantjes... Maar de vogeltjes hebben ze nog niet gevonden!

Nog twee keer slapen en het jaar is om, morgen wafeltjes bakken en mini cakejes voor bij de koffie en het dessert met oud jaar.

Ik wil nog even alle mensen een hart onder de riem steken die ziek zijn, te kampen hebben met een zieke echtgenoot,of een ongeval hadden. 
Hou jullie taai dametjes en probeer een klein beetje te genieten! Er staat een heel nieuw jaar voor de deur en misschien wordt het alleen maar beter. Dat hoop ik voor iedereen. 


Groetjes Carine

4 opmerkingen:

  1. Een leuk idee je winterquiltje. Heb ergens ook zoiets verstopt (maar nog niet begonnen). Een fijne Sint-Silvesteravond en een leuke start in 2015.
    De cursusagenda zit zeker nog in de pijplijn? Ik vind nog niets op de webstek.
    Hou het leuk.
    Julienne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Piep bedankt zusje , wij wensen jullie een super 2015 rn we zetten samen vast extra veel steekjes knuf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk dank voor al uw reacties tijdens dit jaar. Voor deze doen we het! niet ?

      Verwijderen
  3. Hallo!
    Mooi quiltje! Ik wens iederéén een gezond, gelukkig en creatief 2015! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen