maandag 6 juli 2015

Einde schooljaar, een hele hoop nieuwe wol en in juli zomercursus blackwork.

In de laatste lessen van het schooljaar is het steeds heel gezellig, niet goed voor mijn lijn, koffiekoeken, rijstvlaaien...

Cadeautjes voor de juf, getuigschriften, kus van de juf en een bank vooruit! Bij sommigen geen foto's genomen, dit zijn de laatste groepjes van het jaar.


 Sonja werd ook in de bloemetjes gezet.



En dan nu hoog tijd, ik heb de foto's al enige tijd, de nieuwe wol voor een super trui, is aangekomen in alle kleuren mooi mooi...

 En nu ook in bijpassende pailletjes wol voor bepaalde details,zoals kragen , manchetten...
 Hier showt ons Monique met haar laatste aanwinst. Het gaat goed voorruit met dit model.
Durf je er zelf niet aan beginnen? Je kan komen naar de breiles op woensdagnamiddag of zaterdagvoormiddag.
En morgen starten we met een leuk blackwork werkje voor tijdens de vakantie.
Met een lekker drankje tijdens deze onvergetelijke hitte ging het goed vooruit.


Heel veel boeken zijn er ook aangekomen, Marie Suarez is goed bezig , momenteel 6    boeken van haar in huis...prachtig werk.
Spijtig de foto is gedraaid en hij wil niet...

Zo genoeg te doen?

fijne week... ik doe een poging want ik heb nog meer nieuws...
Carine

3 opmerkingen:

  1. Dames, .... er zit ons een zwarte week aan te komen. Naald en draad sluit een week! Maar ... een ontspannen verlof is Sonja en haar medewerksters van harte gegund. Geniet ervan en tot binnenkort. Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Carine,

    mooi vest... ik krijg het al lekker warm van er naar te kijken:) Dat blackwork ga ik proberen, ik kijk er al naar uit! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames, Gear Bag nr. 3 in de maak en stofjes voor nr. 4 al bijeen gezocht! Kan er maar niet genoeg van krijgen. Een échte aanrader voor wie er nog geen heeft. Aan allen een deugddoend en creatief verlof. Tot in september. Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen