dinsdag 1 december 2015

De kerstparty gaat door! Knopen? slakken?

Voor wie nog niet op de hoogte is of wie nog twijfelde... Onze eerste kerstparty gaat door.
Ten laatste zaterdag willen we graag weten met hoeveel we zijn. Ik kan jullie nu al vertellen dat we met over de vijftig zijn geraakt! Een succes, is je kerstspeldenkussentje al klaar? Netjes ingepakt?
en iedereen brengt ufo's en afo's mee? Zodat we een heuse show and tell kunnen organiseren?
Fijn ben benieuwd...

Ondertussen terug van weggeweest. de leuke draad om pluimen, manen van leeuwen, bont voor bottekes op kerstlaarzen... De fabrikant heeft ze terug in productie genomen en Sonja heeft deze kleuren in voorraad was ik vergeten te vertellen .. goed nieuws dus!

Nog enkele kersthangers leuk voor een miniquiltje...

En wist je dat Naald en draad wel duizenden knopen in schuiven heeft zitten?
Ze zijn niet  zichtbaar, daarom laat ik er een paar zien...
Deze vier passen allemaal bij dit truitje in wording, 
Even de knopen in de kijker zetten, laatst viel iemand uit de lucht, Dame in kwestie wist niet eens dat er knopen waren...


Deze twee T shirts heeft mijn zoon gemaakt... en de knoopjes komen van Naald en draad tof hé? Zoon? het zit in de genen zeker? Wat wilt ge als je alleen maar naaimachines ziet snorren thuis, Dan begin je er ook aan. en hij doet het super!


Nu iets helemaal anders, last van huisjesslakken in mijn brievenbus... ons Roza zei leg er kleine centjes in dat hebben ze niet graag... ik weet niet hoor Roza, het is weer van dat...

Ze eten zelfs mijn plasticine van mijn ramen op? Is er dan geen normaal eten voor die beestjes?
sebiet valt mijn raam eruit? nee hoor is al gerepareerd door Superman!


Ik ben benieuwd wat voor remedies tegen de slakken jullie voor mij in petto hebben?

Oja er liggen nog een paar Quilt mania's ....vergeten? Belangrijk om te melden of je voor het nieuw seizoen een abonnement wil?
De volgende Mysterie is ontworpen door Petra Prins!

Bon fijne dag , vandaag quilten van  veren  niet simpel tot later!

Carine

3 opmerkingen:

  1. Piep
    Knappe handige zoon 👍🏻👍🏻👍🏻
    Leuke wol en voor de veren zit ik klaar
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle dagen slakken ruimen is beste remedie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Carine,

    mooie T-shirts! Een dikke proficiat aan de maker:)
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen