zondag 11 juni 2017

Oei oei de tijd vliegt weer snel ....Quipday in aantocht!

Heb vanalles te vertellen.... maar dit is dringend. Zaterdag die komt, 17 juni is er weer Quipday. Quipday wil zeggen quilt in public en dat doen enkele echte quiltsters ook dit jaar weer.
We laten in het zaaltje van de gemeente boven cafĂ© De Gilde op het marktplein te Schoten ons kunnen zien! 
Iedereen die wil kan komen kijken tussen 10.00 u en 15.30 u.


Wie graag meedoet kan zich nog melden bij Sonja, van Naald en Draad! Er zijn nog een paar plaatsjes vrij. De anderen zijn welkom om ons te bezoeken. Op deze dag kan je ook in het Mas in Antwerpen terecht om quiltsters aan het werk te zien. En de groep van Monica; QUIP IN DE BIB! zitten te werken in de hoofdbibliotheek van Brasschaat van 10.00 tot 15.00u


Ik zorg voor wie meedoet voor een patroontje om een leuk hebbedingetje te frutselen. 
Breng alvast wat stofjes mee.... organza lint is ook nodig...  en zijden lintjes ...maar ons Sonja heeft dit in mooie kleurtjes aan de meter...en op een kartonnetje, een stukje cottonbatting van 20/25 cm
wat DMC draad, perlĂ© en ik leer jullie een paar nieuwe steken.... 
'T gaat leuk worden.

Tot zaterdag? En nog een fijne zondag! Vlek Carine( veel liefs en k....xxx)



2 opmerkingen:

  1. Ik kom eens langs om te kijken. Gr Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Carine, je hebt vast een heerlijke quip dag gehad. Kan niet anders, altijd gezellig! Natuurlijk heb ik gekeken, in de paar quiltwinkels die ik bezocht heb, naar een 4 inch double bend schaartje........Helaas, niet gelukt. Morgen kom ik nog een een quiltwinkel en zal ik voor je kijken...... Dikke kus uit Golden Colorado!

    BeantwoordenVerwijderen