woensdag 21 juni 2017

Verslag van een heerlijke Quipday!

Zaterdag 17 juni, het beloofd een mooie dag! Ik spring op mijn fiets.... kan ik wat afkoelen. Heerlijk fietsen is mijn weg naar Naald en draad. Onderweg een paar foto's nemen voor op FB . En hop op weg. Geen file probleem ,geen parking probleem vandaag!

We stonden al gauw met een groepje aan de achterdeur van de Gilde, en iedereen had goed humeur bij. De sfeer zat er al snel in.
De quilts om te showen uitgepakt!

Gezelligheid troef. Meedoen aan een leuk hebbedingetje?
Of werken aan je eigen ding?
Alles mag niets moet.
Komt er een jarige de zaal binnen.... happy birthday to you...
Zat er al een jarige in de week verjaart.

Maria werd zestig en kreeg de verrassing van haar leven en Anita was op die dag jarig en had voor iedereen lekkere taart gebakken . Hadden wij met zijn allen geluk!
Er werd niet alleen gequilt.... we kregen ook les in gebaren taal.
Wat leuk een nieuwe generatie quiltsters is in aantocht.

Het deed me deugd dat iedereen plezier had en zich amuseerden. 
Fijn dat jullie erbij waren!
Rest me nog één ding...


En wie is er vandaag jarig? Mijn lapjeszus Mieke! 
Dikke knuffel fijne dag voor je. 

De maakster van de mooie quilt achter ons. Mijn redder in nood met mijn blogproblemen maar ook one of my two needlefriends!


Fijne dag iedereen het wordt heet.
Het is vandaag de laatste bee van het voorjaarsprogramma. 
De nieuws lijsten liggen bij Sonja voor de zomercursussen. 

Groetjes Carine







2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dag! En waar zouden we zijnnzonder lapjes zussen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk te zien dat jullie ook zo genoten hebben van de Quipdag. Wij hebben heerlijk achter de soos bij het water gezeten, lekker gekletst en gesnoept... jullie ook zie ik. Fijn nagenieten! Hartelijke groeten, Marja

    BeantwoordenVerwijderen