zondag 21 augustus 2011

Terug van een weekje Tenérife

Hallo iedereen,
Hier ben ik dan terug van een heerlijk weekje Tenérife! Ik merk bij het thuiskomen dat we reeds over de
1000 bezoekers zijn op onze blog, fantastisch! Dat doet me plezier en heeft me kracht om door te gaan.
Ik laat jullie dan ook meegenieten bij mijn ontdekkingen in Tenérife wat betreft handwerk ideeën.
We huurden voor twee dagen een auto en reden krinkel de winkel door het berg - vulkaan achtige landschap. Hier zie je mijn dochter Elke in het landschap met achter haar de kleine straatjes waar we door reden op weg naar Masca. Een piepklein dorpje met maar 70 inwoners.( Ze duimt voor haar vriend want net op die dag moest hij zijn herexamen doen.)
Onderweg af en toe stoppen om een mooi landschap te bekijken en enkele mooie foto's te maken.

Overal vond je van deze hagedissen tussen de stenen.

Op deze bloemetjes zaten hele kleine blauwe vlindertjes.
Maar morgen vertel ik jullie meer.
groetjes Carine van het naald en draad team.




1 opmerking:

  1. piep, hey vlek bloj dat jullie genoten hebben, weer njieuwe energie om die fantastische Wintercursusssen te gaan geven

    knuf knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen