zaterdag 31 december 2011

Nieuwjaarswensen

Kerst  is reeds een week voorbij! Niet te geloven...

Ik wil mijn bloglezers een jaar zonder verdriet of tegenslag toewensen, Enkele cursisten  kunnen ons momenteel niet vervoegen tijdens onze bijeenkomsten wegens ziekte of arm en polsbreuken. Van hieruit wil ik iedereen een hart onder de riem steken, wij denken aan jullie en wensen iedereen veel sterkte en beterschap toe!

Moge de dagen van 2012 gevuld zijn met liefde en een lach, en met Naald en draad. Laat ons samen vele mooie projecten uitwerken en onze vriendschappen versterken.

Ik wil iedereen bedanken voor de vele kaartjes, voor de cadeautjes aan het eind van het schooljaar waar Sonja en ik nu nog een ontbijt te goed hebben...


Mijn tafel staat gedekt en ik ben bijna klaar om mijn gasten te ontvangen. Maak er een gezellig weekend van!
Veel liefs en kusjes Carine

2 opmerkingen:

  1. Voor jullie hetzelfde! Een heel fijn creatief en gezond 2012. En ik heb genoten van het originele leuke cadeau dat mijn man samen met jullie heeft uitgekozen :) Bedankt daarvoor! De kleuren en stoffen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep, bedankt voor de lieve wensen, voor jullie gezin en familie wensen Dirk en ik ook een gezond en gelukkig 2012.
    Dat we nog veel van je mogen leren, en veel samen zijn.

    knuffels Mieke

    BeantwoordenVerwijderen