maandag 27 augustus 2012

Druk, druk, druk...

Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik heb tijd tekort. Ik ben bezig met het najaarsprogramma, voorbeelden uitwerken, nieuwe dingen uitproberen...
Er komt van bloggen precies  niet veel in huis.
Ik heb wel gezien dat er in het winkeltje van Sonja nieuwe stoffen van Tilda zijn aangekomen.



En ook iets waar ik van hou is het boek met de mooie juweeltjes en tasjes. Sonja heeft verschillende stoffen uit het boek binnen. Zo kan je echt het tasje maken die hierin beschreven staat.
Maar zoals je van ons gewoon zijt; kan je ergens niet aan uit, dan ben je welkom in een of andere cursus.





kom zeker eens kijken!
groetjs Carine

1 opmerking:

  1. piep
    watertanden alweer van al die mooie stofjes,
    en het boek is een juweeltje en de stoffen...mmmmm zo mooi...

    Juf, dagen duren maar zo lang als ze duren en jij doet je best, dus...don t worry

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen