donderdag 30 augustus 2012

I love liefje

Kijk eens wat mijn dochter gemaakt heeft voor liefje!
De vriend van mijn dochter vertrekt op Erasmus project naar Rennes.
Ze wou voor hem een presentje maken, het mocht niet te groot zijn, niet veel wegen, niet veel plaats in nemen...
Want als je voor vier maanden vertrekt  heb je wel wat gerief nodig.
Elke was voor mij een schaapje aan het appliqueren toen hij op een dag bij ons binnenkwam.
Hij vond het een kei lief schaapje en dacht dat het voor hem bedoeld was. Toen wist Elke ahaa ik maak zoiets voor hem als cadeautje, mmmm zou hij dat leuk vinden een quiltje?
En toen is ze aan het ontwerpen gegaan.
En iets verborgen houden voor liefje, dat is ook wel moeilijk... heel nieuwsgierig kwam hij altijd polsen als hij iets verdachts of nieuw in ons atelier zag. Een potlood ontwerpje, een stofje...krijg ik een quilt? ...
Zedde zot , daar hebben we een jaar voor nodig! Daar is er nu geen tijd meer voor.

Deze avond krijgt hij dan eindelijk zijn pakje.


Rond het hartje heeft ze volgende tekst in stitchery geborduurd;

Even when you are really
far away from home
you are always in my heart!

Veel succes in Rennes Jasper, We zullen u missen!

Carine

1 opmerking:

  1. Het beste cadeau'tje van het beste meisje van de wereld! Ik ga jullie ook missen!

    BeantwoordenVerwijderen