woensdag 12 september 2012

eventjes genieten van de druivelaar

September kan een mooie maand worden...
En van mijn druiven kan ik alleen maar genieten mits ik deze nog snel op het laatste nippertje getrokken foto's bekijk.
Die grote lelijke zwarte vogels zijn er mee weg! Van zodra er een druifje kleur kreeg hadden ze het gezien. Bijgevolg geen druif nie meer te zien!
Ik zal voor volgend jaar iets moeten voorzien want daar hebben we niets aan heel mijn wijn oogst voor dit jaar  is naar de knoppen.
En toen dacht ik aan de witte komen ze niet maar dat is inmiddels ook omzeep.

En weet je ik heb ook een notenboom, en alweer kapers op de kust!
Als ik niet snel er een der dagen wat afklop, dan is ook mijn wintervoorraad gestolen!
Daar zijn dan de eekhoorns voor verantwoordelijk.

Ik schrok me vandaag een aap toen er een eekhoorn boven mijn hoofd bengelde. En ze zijn precies  niet bang meer van mensen.
Af en toe kan ik wel een framboosje snoepen, dat heeft tot nu toe niemand in de mot.Maar mijn oogst is uiterst karig dit jaar.


groetjes Carine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten