maandag 22 oktober 2012

Op tijd! januari is er al, het eerste blokje van Rinske Stevens.

Zoals beloofd, eind oktober zou de nieuwe bom starten, voor wie het pakketje besteld heeft, je kan het komen halen in de winkel.
Sonja gaf meteen een exemplaar mee zodat ik een voorbeeld kon maken.
Zogezegd zo gedaan, ik was er enthousiast aan begonnen tot ik ineens door had dat ik fout was.
Ik kreeg er het hoofd niet bij op, toch niet in het kader??
Ja en toen zag ik het al,
Zijn benen zijn te lang, ik had ze in de schoenen moeten steken in plaats van eerst de schoenen en daarna de benen. Wat nu? eraf prutsen ging niet meer, want ik had het al vastgestreken. Zijn hoofd verkleinen?
Hoofd lager zetten? Nee het leek of de sneeuwman al aan het smelten was ...
Daarom staat bij mij zijn hoofd in het blauwe kader.
Bij deze zijn jullie gewaarschuwd: eerst beschrijving goed lezen... en... benen eerst!
Héél leuk om te doen en zo klaar! Je mag het zeker in de lessen maken  indien je er niet alleen aan durft te beginnen.
veel succes ermee!
groetjes Carine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten