donderdag 15 november 2012

Uitslag van de eerste give-away

De uitslag van onze eerste give-away...
Dit geloof je nooit... en toch is het zo!

Hier zie je de bokaal met de namen van de deelnemers. Wie een reactie gaf en dan ook nog eens volger was of werd had twee kansen...
TADAAAA ....tromgeroffel


Wie komt er als eerste uit de bokaal?


Jasper Schepers
en
Bizzy Martine




Oei, wat nu? Jasper is het Liefje van mijn dochter
en eerlijk is eerlijk, hij voldeed aan de voorwaarden...
maar we hebben toch besloten van een derde persoon te loten.

en dat is geworden....

Isabelle in dromenland

Proficiat, jullie mogen bij Sonja jullie give away afhalenI

en... Jasper voor jou hebben we ook wat in petto maar je zult nog even moeten wachten!

Bedankt voor de vele leuke reacties!  Het deed ons echt deugd en het geeft ons de kracht om verder te gaan!
groetjes Carine

8 opmerkingen:

  1. Wat een verrassing!!!!! Leuk om de dag te beginnen.
    En nu vertrek ik vlug naar Westerlo, anders is de winkel te laat open. Hopelijk gebeuren er nog leuke dingen vandaag.....misschien moet ik mijn kans eens wagen bij Euromillions :-)))
    Grtjs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeej! wat een leuke verrassing :-) ghihi, al had ik deze give away niet gehad, dan was ik toch nog gekomen om wat rond te snuffelen ;-) . Ik kom zo snel ik kan, en zal natuurlijk met nog meer naar huis komen :-) hihi
    Groetjes Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat voor de winnaars en voor de anderen volgende keer meer geluk.
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep, proficiat aan de winnars en Jasper jij lort nog wachten man....

    knufjr mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeej! Leuk om te winnen! :D En ik ben benieuwd wat jullie voor mij in petto hebben! ;)
    Proficiat aan de andere winnaars! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd aan de winnaars! En Jasper ... wat zal dat worden ... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dikke proficiat aan de winnaars,

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat voor de winnaars !!! Chrisje

    BeantwoordenVerwijderen