zaterdag 3 januari 2015

Gelukkig Nieuwjaar

3 januari alweer, het nieuwe jaar is volop begonnen, cadeautjes, wensen en goede voornemens uitgedeeld...met 80.000 bezoekers wou ik een give away doen... Oeps ik ben er al over... Bedankt aan alle lezers, bedankt aan de mensen die een reactie sturen, dat voelt toch zo fijn aan en geeft een mens niet het gevoel dat ik hier zit te tokkelen voor mezelf...
De cursuslijsten liggen al een tijdje klaar in de winkel. En staan on line, nog niet alle foto's maar dat komt omdat de voorbeelden niet klaar zijn... Alles gaat me te snel, en ik kan niet alles blijven maken...
We kozen dit jaar om enkele technieken uit te leggen. En woensdag morgen 7 januari,is Chenille aan de beurt. Chenille, wat is dat hoor ik jullie denken?
Wel we plaatsen vier lagen stof op elkaar en stikken deze vast met de naaimachine, er zijn verschillende mogelijkheden... Daarna wordt er geknipt en gesneden... 'Het nieuwe stofje' wordt in de wasmachine gestopt en de Chenille is geboren!
Rest er ons nu iets mee te maken in de volgende les, dit kleine tasje kan je alvast wel voor iets gebruiken.

En smaakt het naar meer? Dan kies je iets uit mijn boek, zat leuke tasjes...
Dan rest mij nog iedereen een fijn en gelukkig, maar vooral gezond 2015 met veel goesting om leuke spulletjes, mooie handwerken, grote quilts, gezellige truien, en leuke gehaakte tassen te ontwerpen.
Ik ben er alvast klaar voor om jullie met raad en daad bij te staan!
Het gaat jullie goed! 
Fijn weekend! Een hou het in de gaten... Er komt een give away...
Carine en veel groetjes van Sonja en Gilberte

4 opmerkingen:

  1. Piep een jaar vol gezondheid, geluk, liefde en vriendschap voor heel jullie gezin zus knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Carine, Sonja en Gilberte!

    Ook voor jullie en jullie familie een gezond, gelukkig en creatief 2015! Ik lees je blogje altijd graag- je zit dus niet voor niets te tokkelen:) Met quilten, naaien en breien zal het dit jaar ook wel lukken. Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook van mij een heel gelukkig 2015 gewenst en zie er al naar uit naar al de goede raad die we krijgen groetjes aan allen jeannine

    BeantwoordenVerwijderen