woensdag 21 januari 2015

Nieuwe Mysterie uit Quiltmania

Dit is alvast het begin van het eerste blok van de nieuwe Mysterie uit de Quiltmania van jan 2015.
Helemaal mijn ding, beetje patch, appliqueren maar vooral borduren. Heel leuk om te doen. Morgen voor wie naar naald en draad... komt ik heb alvast een paar dingen opgezocht en uitgedokterd.
Mijn Frans is niet zo goed en die vaktermen...gelukkig kan mijn padje vertalen. Komt helemaal goed.

Straks nog de trapunto, dit is een techniek die ik al kende maar nog nooit op deze manier heb gemaakt. Tja er zijn nu eenmaal goeie uitvoerders en hele goeie ontwerpsters. Bravo Nathalie Méance ik ben  blij!





groetjes Carine

2 opmerkingen:

  1. Hallo Carine, in 't echt is het mooier dan op de foto:) Dus allemaal een kijkje gaan nemen! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen