maandag 23 mei 2016

De tijd vliegt...

snel gebruik hem wel! Ik weet niet hoe het met jullie is maar bij mij vliegt de tijd voorbij.
blogje schrijven dringend... heb ik nog wel lezers?
Waarmee ik momenteel bezig ben?
1. De Naald en draad Caddy of trolley day. onderschat, dat wou ik eens rap doen sé! maar zoals jullie mij kennen... iets simpel, of gewoon dat woord ken ik niet. zodoende dat mijn breins nog aan het werk zijn... zo of zo nee dit is beter. Vandaar de les is niet klaar en wordt verschoven naar het najaar...
 en heb ik wat meer tijd!
komt goed ben er best tevreden mee tot nu toe.
Bijgevolg dat we twee donderdagen extra hebben voor vrije patch en af te werken ufo's. of in te halen lessen.
Ufo's? Voor mensen die dit niet kennen... (unfinished objects)
Dus sorry voor de caddy of trolley wat zeggen jullie tegen zo'n ding?
Maar hoera want er is plaats voor vrije bee op 2 en 16 /6!

2.Kleertjes gemaakt voor de pop uit het laatste boek van Tilda.
   in ' de patchwork groep' zijn er soms verzoekjes en dit is er zo ééntje. Ladys woensdag staat dit op het programma.

en voor de dames die ook graag Tilda spullen maken? op donderdag 9/6 hebben we weer zo'n Tilda dag.

Papegaaitje misschien?


3. Bon, laat het nu ook toevallig aardbeien seizoen zijn en ik hou van ze, 
    Hier staan ze in het echt, in stof nu gehaakt en er komt nog een geboduurde en een geappliceerde!

4. Ik ben aan het nadenken over de cursuslijst voor de vakantie periode en er hier zie je al een tipje      van de sluier... voor de thuisblijvers.  Zijn er suggesties altijd welkom.
borduurlesje in aantocht...
5. Nee hier doe ik niets mee..  af en toe een mooie foto proberen te maken... hier is de huisreiger...
 bij de buren hebben ze een vijver met mooie vissen en kikkers...Zou daar een lekkere brok te vinden  zijn? Alvast de snoeper op de foto gekregen...

Fijne week en tot in de patchles van deze maand!

Nog even een hart onder de riem sturen aan alle cursisten die momenteel afwezig zijn wegens ziekte.
Wij denken vaak aan jullie en duimen dat jullie gauw weer terug in ons midden zijn!

En aan de cursisten die op reis vertrekken, veilige vlucht en een behouden thuiskomst!

zo blij... Carine

7 opmerkingen:

  1. Piep
    Tuurlijk heb je nog lezers juf...wij zijn zo trouw aan je blog dan aan je lessen..
    Je cadfy wordt zo te zien heel mooi!!

    Hier staan de valiezen klaar om er eveb tussenuit te gaan, maar nadien ben ik weer graag van de partij

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk lees ik je blogje:) Je caddy wordt veel te mooi om mee te gaan winkelen:) Die kleedjes zijn wel heel erg schattig! Je zou ze zo een baby willen aantrekken! Tot woensdag! Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, weeral druk bezig! Groetjes, de dochter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeker dat die visdief gene ooievaar is? Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen