maandag 9 mei 2016

Terug in orde!

Wie regelmatig naar mijn blog kijkt zal gezien hebben dat mijn vorige berichtje helemaal uit de haak stond.
Ik wou een quiltster die niets van computerkaas heeft gegeten eens zelf mijne plan trekken en de hoofding veranderen van winter naar lente...
Compleet de mist in gegaan! Gelukkig is er mijn quiltzus die mij ter hulp komt met raad en daad!
En voila sé het is weer in orde gekomen. Bedankt Zus wat zou ik zonder jou doen?

Ondertussen meer dan tijd om meer gegevens te vertellen wat betreft de quipday 2016!


Inschrijven bij Sonja Naald en Draad te Schoten.
plaatsen zijn beperkt. Dit keer komen we bijeen op de markt, dichter van de winkel en van het centrum! In de andere locatie was het heel leuk maar vermits we een beetje reclame maken voor onze passie hopen we zo op meer bezoekers en wie weet op nieuwe leden voor de vereniging!
Louisa maakt vlaggen voor de formule 1 quilt van kleinzoon Jef!
 Mieke maakt een prachtige quilt uit het boek van ... ben de naam kwijt
 Linda maakt een prachtige rand granaatappels, deze rand past perfect naast haar vierkanten in rode tinten.
 En bij de quilt van Rica hebben we een hele poos testen gedaan over hoe en waar en met wat quilten we de prachtig quilt van het jaar! en We zijn er uitgekomen de start is gegeven we laten jullie de vorderingen zien.
De mijne ligt helaas nog steeds evenver als de vorige keer... spijtig.


Zo fijne week en tot blogs!
Carine


5 opmerkingen:

  1. Ja, nu staat alles mooi terug op zijn plaats:) Mooie omlijsting van je blog!
    Ook heel mooie werken!!! Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, nu staat alles mooi terug op zijn plaats:) Mooie omlijsting van je blog!
    Ook heel mooie werken!!! Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je opmerkingen, is leuk dat er toch iemand leest wat ik palaber...

      Verwijderen
  3. terug knap gedaan!was ik dinsdag nog vergeten te zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit was van je collega!sonja

    BeantwoordenVerwijderen