zondag 16 juni 2013

Alles staat klaar!

Morgen om 7,15 u starten we aan de grote werken. Alles staat klaar om te verhuizen naar het kasteel  van Schoten dat voor ons heel even een weekje 'onze thuis' zal zijn.
Ik zal proberen  jullie een beetje te laten meegenieten, tot aan de grote dag van donderdag waar de deuren worden geopend van onze tweede grote tentoonstelling aldaar.
Om jullie een idee te geven...
Duimen dat het niet regent a.u.b. en beloofd, alles zal een mooi plaatsje krijgen en wordt met veel liefde en zorg door Sonja  geïnstalleerd.


Schildpadje, nog effekes geduld! Mama Chantel komt zeker op bezoek!

 ooh hoe lief deze mooie tijger met haar babytje. Weggelopen uit de zoo van Antwerpen?
Wat zou dat wel wezen??
Wil je het zien dan moet je beslist komen kijken!

En kijk eens wie er ook zal zijn, twee Vanessakes!
Maar twee?

allee nu zal ik slapen gaan, want morgen komt er een llllaaaaaannnggggggeee dag aan!
Mijn bed ligt al in de aanhangwagen en mijn lakens zijn ingepakt.

groetjes van Sonja

vlek Carine

2 opmerkingen:

  1. De tentoonstelling "Je huis , je thuis" wordt zeker en vast een groot succes. Zo een evenement organiseer je niet op één, twee, drie.
    Proficiat Sonja en alle naald en draad medewerkers.
    Hocus Pocus Patch groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De weergoden waren ons goedgezind; het was een indrukwenkende stoet van een 6 wagens met of zonder aanhangwagen tot het dak gevuld. Meer vertel ik niet. Je moet zeker komen kijken, de afwezigen hebben ongelijk.

    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen