vrijdag 18 oktober 2013

Pompoentijd!

Ik kreeg deze week twee pompoenen van lieve mensen... had vroeger een buurman die me een voorraad gaf maar ik mis hem hij is er niet meer...
Pompoenen, daar hou ik wel van, je kan er mee decoreren,versieren, en er soep van maken, bakken...enz misschien weten jullie wel nog een paar receptjes dat we hier kunnen uitwisselen. Lijkt me leuk!

Maar pompoenen waren deze week dankbaar in de les appliqueren met de naaimachine.
Rebecca ging voor een pompoen uit de laatste SimplyVintage, trouwens een heel leuk tijdschrift dat Sonja nu ook in huis heeft.
Wil je er zeker van zijn dat je de volgende editie niet mist dan reserveer je alvast een exemplaar bij Sonja.

Trouwens  nu heeft Sonja ook Quiltmania in de winkel!

Martine is toffe keukenhanddoeken aan het maken voor haar dochter die is gaan samenwonen met haar vriend. En ook hier pompoenen!
En ons ander Martine, heeft mij foto's doorgestuurd van haar pompoenquiltjes. en ik mocht jullie laten meegenieten!

Nog even vermelden dat dit weekend de quilttentoonstelling weer in Veldhoven doorgaat.
Voor de eerste keer zal ik er een Cursus volgen, Ik zal jullie er later alles over vertellen.

Ik kijk er naar uit, en voor jullie een leuk weekend.

groetjes Carine

1 opmerking:

  1. Hallo Carine,

    De keukenhanddoeken zijn haast te mooi om te gebruiken:)

    Ik ben benieuwd naar je belevenissen in Veldhoven!

    Fijn weekend,

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen