maandag 14 oktober 2013

Sara oktober en Halloween avond

Alhoewel Sara van oktober al een tijdje in de winkel vertoefd, had ik ze nog niet laten zien aan jullie.
Trouwens wie onlangs in de winkel was zal al wel gezien hebben dat Sonja hier en daar van die akelige spooktaferelen heeft gecreƫerd.
Om bang van te krijgen...
zie.hoe een grote tarantula op dat mooie tafelkleed rond kruipt met van die harige poten...
Ik ben blij dat ik niet Linda of Gilberte heet, want die moeten daar al een hele tijd tussen wandelen.
Wil je zelf eens komen kijken hoe Halloween Naald en draad eruit ziet op 31 oktober?

Dan is het nu de moment!

Sonja nodigt jullie uit om te komen naaien in een Halloween outfit op 31 oktober tussen 18.00 en 22.00 uur.

Ik zorg alvast voor een leuk hebbedingpatroontje in de pompoensfeer.
Maar meer nieuws over dit evenement volgt nog...

Ik zoek alvast mijn heksenhoed op zolder.

groetjes Carine

1 opmerking:

  1. Zal ik zeker eens naar de winkel moeten komen kijken. Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen