zondag 13 oktober 2013

Wat vliegt de tijd snel...en eindelijk mijn bom van Esther Aliu gestart.

Al weer meer dan een week geleden ben ik samen met Josepha op bezoek geweest bij de patchworksters aan zee. Naar jaarlijkse traditie vertrokken we om 7 u om de grote verkeersdrukte te vermijden.
Maar we konden deze keer goed doorrijden en waren om half negen al ter plaatse.
Altijd een leuk weerzien met de mensen van de andere groepen en er werd veel geshowd en getelld.
Dat er wordt gewerkt laten deze foto's wel zien.

















Gelukkig heb ik naast het genieten van een vrije dag ook nog mijn bom kunnen starten.
Je ziet hier het midden blok en mijn trukje om fijne puntjes te maken...
Stik twee stroken aan elkaar en  plaats dan het malletje met de punt op de naad.
Zo krijg je perfecte puntjes.
fijne week. vlek Carine




1 opmerking:

  1. Hallo Carine,

    leuke foto's en een heel mooie bom... Ja, die puntjes... die moeten goed zitten, hé!

    Groetjes,

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen