zaterdag 9 november 2013

al 3 lieve kleine huisjes klaar...

Weet je nog onze tweede quipday? Toen had ik een lief klein huisje gemaakt om een klosje garen, en een vingerhoedje in te steken. Het dak is een speldenkussentje.

Hier kon ik er twee strikken en wat zijn ze mooi geworden!
Dat van mijzelf is het middelste. De wasdraad ontbrak toen en nu nog steeds.Bij mij waren het druiven die de hevel prachtig versieren.
Er is bij sommigen blauwe regen geborduurd en ik heb ook al roosjes gezien.

Maar bij Hilda hangt de was van haar eerste kleinkind buiten.
En bij Peggy een herinnering aan de leuke quip-day.






Wie heeft het nog gemaakt? Stuur dan een foto aub dan kan iedereen meegenieten.

Bedankt voor mijn trouwe fans die af en toe een reactie sturen, bij mijn volgende give away zijn jullie alvast een voetje voor. Het doet deugd dat er reacties komen, want soms,en dan zit ik  te denken voor wie doet ge dit, vooral voor mezelf omdat ik het leuk vind? Of voor al die lieve lezers want ik heb al een aardig getal bij elkaar gesprokkeld en dan nog de volgers en of voor  die die dan soms eens zeggen hei ben je in slaap gevallen?
Het is nochtans niet moeilijk, je gaat onderaan een blogje zoeken naar opmerkingen en daar klik je op.
in het kadertje schrijf je een reactie, daaronder moet je kiezen, google account..... en als laatste staat er anoniem.
Als je geen google account hebt kies je voor anoniem en dan klik je nog op publiceren.
Niet moeilijk alléé hup even proberen.

Groetjes Carine

6 opmerkingen:

  1. Hallo Carine,

    hier ben ik weer. Nee, je blog is zeker niet voor niks. Ik ga vaak kijken om te zien of er al nieuws is en kijk graag naar de mooie dingen die er gemaakt worden.
    Ook nu vind ik de huisjes weer heel mooi. Zo'n variatie in kleuren en toch vind ik ze allemaal prachtig... staat ook nog op mijn to-do lijstje:)

    Dus... ik zo zeggen: "goed bezig!!!" Ik ben en blijf FAN!

    Groetjes,

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep oh wat mooi zijn ze , de huisjes, mmm en stiekem borduren ..wat gaat ons juf nu weet voor suprise hebben,?

    knufje je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Carine, jouw blog is samen met nog een paar andere blogs het eerste dat ik bekijk 's morgens. En telkens ben ik blij dat er iets nieuw op staat. Of teleurgesteld als er niks verschijnt en het soms wat te lang duurt. Maar ik vind het enorm knap dat je een blog bijhoudt want het leven is al zo druk tegenwoordig. Dus: JA!!! DOE AUB VERDER!!! Het is een enorme inspiratiebron voor me. En het maakt ondertussen deel uit van mijn leven!xxxlinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaw carine, super mooi zeg, echt heel leuk,
    Groetjes en kei goed gevonden van die ufo's ...😉🍷🍹🍺
    Magali

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Carine,
    Momenteel zit ik nog volop tussen de pompoenen maar eens mijn lap af is wil ik graag zo'n lief hebbedingetje maken! Ik heb er al stiekum (lees:kwijlend) naar zitten kijken in de les. Schitterend kadootje voor onder de kerstboom! Ik breng volgende dinsdag alvast wat stofjes mee ...Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, je hebt er een lezertje bij si! Ik ga eens een beetje rondneuzen op je blog. Ik ben zelf ook al drie jaar aan het bloggen, ( bijna vier ) en ik heb ook graag wat interactie op mijn blog! Groetjes aan je ventje en neem er zelf ook eentje!

    BeantwoordenVerwijderen