vrijdag 1 november 2013

oktober is voorbij, en de gezelligste naald en draad halloweenavond ook!

Veilig thuisgeraakt?
Wat was me dat een halloweenparty! Overal heksen, pompoenen, heel Schoten onveilig.
Op de markt kon je op de koppen lopen.

En onder de luifel een uitnodigende pijl naar de winkel...

Sara oktober heette iedereen van harte Welkom!
Maar nu in die klas...
was dat een gebrabbel en  gefoefel met pompoenspeldenkussens, steam a seam, overtekenen, strijken...
Gelukkig is Eufrasie haar hersenschudding juist op tijd goed gekomen en hadden we lekkere chocolade brownies, appelcakes, lekkere chocolade heksenhoedjes, pompoentjes...

En voor wie in de winkel binnenkwam kon je een lekkere jenever proeven!

En naargelang de avond vorderde en hoe meer jenevers... hoe plezanter het werd!


Bon, in dat klaslokaal kwamen zo'n 15 tal heksen bijeen, de een al in een modernere outfit dan de andere,
De een al beter vermomd dan de andere, soms niet te herkennen hé Leontien!
Gelukkig was Eulalie, de zus van Eufrasie op de hoogte hoe je zo'n speldending moest maken.
Maar dat vertel ik in een volgende blogje.Want ik heb véél te véél leuke foto's en die wil ik jullie allemaal laten zien!

En spijtig genoeg is oktober Sara vervangen door november, ze is om op te eten!


groetjes, Eulalie

3 opmerkingen:

  1. Hallo Carine,

    dat is alvast een leuk verslagje en mooie foto's- de dames staan er goed op!!!

    Ik ben benieuwd naar de foto's en creaties!

    Groetjes,

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wat gemist Martine! het was reuzegezellig!

    BeantwoordenVerwijderen