maandag 11 november 2013

ufo's afwerken?

Ik wil, dit even onder jullie aandacht brengen, omdat het voor mij ook goed gewerkt heeft. Ik hoorde een arts op de T.V. zeggen dat we, als we tot innerlijke rust willen komen, iets waaraan we begonnen zijn af moeten maken.Omdat we eigenlijk allemaal wel wat meer rust in ons leven willen hebben, ben ik in huis gaan rondsnuffelen naar zaken waar ik aan begonnen was en nooit had afgemaakt. Ik heb vervolgens een fles Merlot leeggemaakt die nog half vol was, alsmede een fles Chardonnay.
Toen een vles Bailies en een vles wum. Toen ook noch een dos znoepies van M em M en noch wad gips van Smis. Ook noch un ressie wiskie. Je hep cheen noossie van hoe ik mu nu foel.
Stur did an al ju vrinden die rusd noodeg hebbe. En seg da je fan ze hout.
Garoetjes en slpolkes xxx


En mijn ufo's, dat is voor een volgende keer
Vl eeeeeeeekk Carine

11 opmerkingen:

  1. Je maakt er wat van Carine!
    Tijd voor een ijskoude douche en een straffe koffie?????????

    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een zatte fles heb ik in huis gehaald????HOPELIJK is dit 1 malig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. piep, goe bezig juffie, zijn de steekjes recht of krom?.... knuffieMieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Merciekes voor de reacties, ik heb nog wa flessen over...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat je zo'n qbee moet organiseren in het jaarprogramma, Carine. Dan geraken sommige dingen eindelijk af en samen is zooooo veel leuker!!! Onze mannen komen ons dan wel ophalen :) :) :) xxxlinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met verkrachte eenden. Oeps ,vereende krachten en het gaat veel beter

      Verwijderen
    2. Met verkrachte eenden. Oeps ,vereende krachten en het gaat veel beter

      Verwijderen
  6. Zo heb ik het graag zie, een beetje lezers wakker geschud...
    vlek Cairne

    BeantwoordenVerwijderen