maandag 6 januari 2014

De creatieve wereld van Terray: 3 Januari 2014....De Crochet Along gaat beginnen!!...

De creatieve wereld van Terray: 3 Januari 2014....De Crochet Along gaat beginnen!!...: 3 Januari 2014 Vandaag is de start van de Crochet Along 2014 Op de facebookgroep Dutch Crochet a Granny a Day 2013  hebben 1870 mense...



Ondertussen is de haakmicrobe ook bij vele mensen toegeslagen dat kan je lezen hierboven en op de site van htttp///terreyasleven.blogspot.nl

Misschien een leuk ideetje moest je niet weten wat gedaan, kwestie van in de haak te blijven!
Morgen starten de lessen weer ik zal blij zijn jullie terug te zien!

Groetjes Carine


3 opmerkingen:

  1. Ik zal ook blij zijn je terug te zien binnenkort :) tot snel en ja ook bij mij heeft het haakvirus toegeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga eerst ALLE quilts afwerken die ik begonnen ben en groen uitslagen van jaloezie als ik jullie bezig zie...XXX voor het nieuwe jaar :) Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze week een slakkesteek leren breien! Amai dat is al een heel succes voor mij; Alleen weet ik nu niet wat ik eens zou kunnen breien. Ik kan tot nu toe alleen een sjerp breien!

    BeantwoordenVerwijderen