dinsdag 18 oktober 2016

Wat een geluk kan je hebben...

Twee blogjes geleden was ik zo enthousiast over de tentoonstelling die ik gezien had van Ted Storm georganiseerd door de Vlaamse Quilters Gilde. Van deze Dame ' masterquilter' wil ik wel graag eens les bij volgen.... Alles wordt in goede banen geleid door Marja van 't Quiltkabinet. Mailtje naar toe gestuurd... maar de teleurstelling was er direct. Geen plaats meer, zelfs in 2017 zit het helemaal vol?
Ik heb me laten zetten op de reserve lijst. 

Vrijdag word ik gebeld door mijn DH met de vraag of ik mijn mail vandaag al gelezen had?
Zo geheel onverwacht... of ik volgende week, ( nu dus) mij soms kon vrijmaken om de applicatie cursus te gaan volgen. Wauw nu beslissen voor 17.00 u.
Heel snel alles geregeld. Mensen in de cursussen teleurgesteld maar wel hele positieve reacties de meeste gunnen het me wel!
Lijstje met benodigdheden ingepakt. Lampje aan Sonja geleend. Koffertje met kleren. 
Tandpasta vergeten... gelukkig is er Juud. Dankjewel er is ook een klein supermarkten hier maar geen tijd gehad...

Bijna aangekomen aan het hotel... even uitgestapt om een foto te maken, mooi toch. 
Was best wel een eindje rijden tot hier, helemaal in mijn eentje. Gelukkig is er Tom Tom.
Het zonnetje scheen, ingecheckt, nu ga ik een koffietje drinken en mijn masterjuf kwam ook net aan. Heb ik de eer gehad om met haar al een koffietje te drinken.
Wat een lokatie is dit hier? Prachtig, zalig, dat ik dit hier nu kan meemaken... ik ben heel blij.
Dit is het uitzicht vanuit onze kamer, we logeren hier met zijn vijven in het  hotel en we slapen allemaal op een rijtje.

Even een wandeling gemaakt... naar het 't Quiltkabinet. Want 's avonds hebben we met wie kon al een afspraak om kennis te maken.
Na het avond eten en gelukkig had iemand een zaklamp bij in de pikkedonker met zijn vijven op weg naar onze afspraak.

Kijk hoe een gezellig winkeltje dit is van Marja, een vriendelijke dame die ons verwende met heerlijke versnaperingen, thee of koffie. Groetjes ook van Jeanette en Judith, Wilma en Gerda staan er niet op. Maar ik neem nog wel van hun een foto...
En na het winkeltje, lekker nog een wijntje of een pintje en dromen van wat staat er morgen op het programma? Ondertussen is dag 1 al voorbij. We hebben het zalig. 
Groetjes tot later. Carine




3 opmerkingen:

  1. Bofbipsen zijn wij! Super leuk hebben wij het. Nog twee hele dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het goed getroffen! Leuk zo'n onverwachte verrassing! Genieten met een grote G:)Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keileuk en wat een mooie omgeving! Geniet ervan!

    Groetjes, Chrisje

    BeantwoordenVerwijderen