maandag 10 juli 2017

Free motion quilting

Dat staat op het programma voor de volgende donderdag. Wat gaan we doen, deze misschien?

Of deze?
Of onze kever? Deze had ik vorig jaar gezien in een tijdschriftje op reis. IK was er direct verliefd op. En ik zag hem ineens verschijnen in een boekje alhier. Ik heb deze met de festonsteek gemaakt maar in free motion gaat het sneller. 
Ik heb nog patroontjes gevonden die heel leuk zijn benieuwd? Er zijn nog enkele plaatsjes beschikbaar.

Verleden donderdag is een leuke les geweest ik laat jullie enkele voorbeelden zien. De meeste waren al vertrokken vooraleer ik mijn foto' s begon te maken mijn excuses als je je werkjes niet ziet...


Een vlotte les lekker snel resultaat en geen mallen tekenen. Iets voor jou? In het najaar komt deze les terug.
En hier onder in een stofje uitgewerkt uit de collectie van Ellie's Quiltplace, Leuk toch? 
Wordt vervolgd... tot donderdag?
Gr Carine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten