maandag 13 mei 2013

mooi haakwerk

Enkele weken geleden kwam er een hele lading katoen aan in de winkel.
Ik was op slag verliefd op de oranje versie. Die zou namelijk perfect passen bij mijn nieuwe schoenen...voor het trouwfeest van ons nichtje Sévérine en Laurens. En twee weken later nog eens. De zoon van mijn beste vriendin trouwt ook met zijn Michèle
Ik ben naarstig aan de haak geslagen maar je kent dat hé, 100 000 andere projecten bezig en de tijd vloog te snel voorbij en ik heb het niet gehaald met mijn sjaaltje, ik heb er dan maar eentje gekocht.
Maar we doen verder, ondertussen kan ik jullie drie kleuren laten zien. Hilda is het in het blauw aan het maken. En nog iemand in het paars. Ook mooi niet?
De katoen is van het merk Katia; Jaipur.

Je kan het bloemetje in één les leren, het is niet moeilijk en het resultaat mag er zijn.


groetjes Carine

2 opmerkingen:

  1. Nu al heel mooi! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Groetjes,

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep

    mooi hoor, benieuwd hoe hij wordt.
    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen