donderdag 2 mei 2013

nieuw projectje gestart en nieuwe etalage bij naald en draad

Ra ra, wat wordt dit ? nog even wachten, stond al lang op mijn verlanglijstje en de mooie collectie van Audra's Iris garden by Brannock en Patek for Moda stoffen die wou ik wel eens uitproberen, bestaat ook nog in andere kleuren.

't Zonnetje schijnt, maar voor foto's te nemen van de etalage dat gaat dan wat moeilijker met het weerspiegelen en zo...
Maar het gaat wel denk ik dan.




Straks rijd ik even naar Veldhoven, en wie weet vind ik wel weer het boek dat nog niet in mijn kast staat...
groetjes Carine

2 opmerkingen:

  1. piep, zalig Veldhoven, en het boek gevonden?....er waren er veel om uit te kiezen he....
    happy weekend

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel gevonden en gekocht in Veldhoven?
    Ik sla dit jaar maar over, nog te veel ufo's en als je daar bent zie je toch altijd weer iets dat je graag wil kopen.
    Groetjes
    Lydia

    BeantwoordenVerwijderen