woensdag 8 mei 2013

Nieuw projectje is bijna klaar!

Dit huisje stond al jaren op mijn verlanglijstje... nog in de tijd van Blanchette een leuk winkeltje in Roeselare dat er helaas niet meer is.
Een ander stofje; een andere look. Waar zou ik deur en venster plaatsen? Naast elkaar? of venster, deur, venster.  Het dak ligt er nog maar op, wankel nog dus. En mijn schouw moet er ook nog aangenaaid worden.
Maar ik wou het al laten zien.
Wil je ook zo'n huisje?
Op 6 juni kan je eraan beginnen.
Morgen fijne feestdag!


Ik denk dat ik voor de eerste foto ga, deur in het midden.

En zo ziet mijn kriekenboom eruit! Veel bloesem, helaas zure dingen en al door de vogels geplukt vooraleer ze voor ons lekker zijn.
Laat de zon maar komen, nu
Groetjes fijn weekend. Carine

8 opmerkingen:

  1. Hallo Carine,

    Het was weer een hele fijne les vandaag. Ik heb je "huisje" vanmorgen gezien en ik vind de deur in het midden het mooiste... ik hou wel van symmetrie:)

    Een fijn lang weekend

    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heeeel mooi huisje. Misschien moet ik er toch maar eens over nadenken ... :) Ik zou ook het deurtje in het midden zetten. We zijn niet voor niks beekes hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Carine,

    Wat een leuk huisje.Het deurtje in het midden is naar mijn gevoel het mooiste.Ga je daar ook een les rond maken?
    Laat het me dan weten,want die wil ik dan zeker komen volgen.
    Het was vandaag weer een leuke les. We hebben er van genoten.

    Groetjes,Anne-marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep

    home,,huis, casa....
    prachtig gedaan...
    duertje innt midden, check

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Carine,

    Ik vond dat huisje ook super en zoals de andere dames vind ik het deurtje ook het mooiste in het midden.
    Het was woensdag een héél leuke en ontspannen les ;-) super leuk!!!

    groetjes,
    Chrisje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet ook zeggen dat ik het deurtje in het midden ook het beste vind! Zo hebben er niet alleen dames gestemd ;)

    Groetjes,
    Jasper

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik jou niet had hé!
      Je bent een schat. groetjes Carine

      Verwijderen
  7. Dat huisje is héél mooi, ik denk dat ik ook nog zo'n patroon van Blanchette heb liggen!
    Ik zal eens stof moeten komen kopen en eraan beginnen...

    Groetjes,
    Natascha

    BeantwoordenVerwijderen