dinsdag 14 mei 2013

Mooi mooier mooist!

De lesjes lintborduren zijn afgelopen.
Het waren stuk voor stuk enthousiaste leerlingen. heel gedreven en dat heb ik als juf heel graag. Iedereen kon goed volgen en heeft een heleboel inspiratie opgedaan om mee te verwerken in volgende projectjes.
De een heeft een proeflap gemaakt en de andere probeeren al echt een werkstuk uit.
zie maar mee en geniet.
Sun bonnet is toch een dankbaar figuurtje hé.
Hier zit ze in haar tuintje te werken tussen zijden bloemetjes...

En wat dacht je van deze?


Benieuwd?
Wil je hier meer van zien? Kom dan naar de tentoonstelling op 20, 21, 22 en 23 juni 2013 Daar zal deze prachtig geborduurde sampler helemaal te zien zijn. Het is beslist een juweeltje. Ben er jaloers op. Was er ook ooit aan begonnen maar helaas, het gaat la n  g z aamm vooruit, frans knoopje per knoopje...

groetjes Carine



2 opmerkingen:

  1. piep

    supermooi....
    ben benieuwd ae helemaal te zien
    men juf jij doet al zoveel moois...dat maak je ooit ook af

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carine, ik heb jou ook gevonden. Wat een prachtig naaldwerk die laatste twee foto's (ook de eerste hoor). Ik moet het even in de gaten houden, maar dat moois wil ik natuurlijk ook graag in het echie zien. Dus als het mijn werkdrukte toelaat, wil ik graag komen.

    BeantwoordenVerwijderen